מנכ״ל קבוצת גרימלדי בכנס Euromed השנתי: ״הבטחנו הרבה ועמדנו במילה שלנו״

We Serve Your Interest

מנכ״ל קבוצת גרימלדי בכנס Euromed השנתי: ״הבטחנו הרבה ועמדנו במילה שלנו״

קבוצת גרימלדי ממשיכה להציג שיפור בכל המגמות. הקבוצה מצטיידת בעשרות אניות גלנוע, רכבים ומעבורות חדשניות ומשדרגת את הצי הקיים, במקביל להרחבת השירותים הלוגיסטיים בעשרות טרמינליים ברחבי העולם
07.10.18 / 12:32
מנכ״ל קבוצת גרימלדי בכנס Euromed השנתי: ״הבטחנו הרבה ועמדנו במילה שלנו״
07.10.18
מנכ״ל קבוצת גרימלדי בכנס Euromed השנתי: ״הבטחנו הרבה ועמדנו במילה שלנו״
מימין: גיא צרפתי, נתן אלאלוף, רותי ברקו, רפי ויטנברג, רוזה זוננשטיין, גיל מילר, אליצ׳ה פרנקל, מוטי ווטרו, יואל ברקו, מרקו הופמו, דני אלאלוף
07.10.18
מימין: גיא צרפתי, נתן אלאלוף, רותי ברקו, רפי ויטנברג, רוזה זוננשטיין, גיל מילר, אליצ׳ה פרנקל, מוטי ווטרו, יואל ברקו, מרקו הופמו, דני אלאלוף
07.10.18
מנכ״ל קבוצת גרימלדי בכנס Euromed השנתי: ״הבטחנו הרבה ועמדנו במילה שלנו״
דני אלאלוף, ג׳אנלוקה גרימלדי, עמנואל גרימלדי, נתן אלאלוף, גיל מילר, מרקו הופמן
07.10.18
דני אלאלוף, ג׳אנלוקה גרימלדי, עמנואל גרימלדי, נתן אלאלוף, גיל מילר, מרקו הופמן
ישראל קז ועמנואל גרימלדי
07.10.18
ישראל קז ועמנואל גרימלדי
נתן אלאלוף, גווידו גרימלדי, דני אלאלוף, גיל מילר
07.10.18
נתן אלאלוף, גווידו גרימלדי, דני אלאלוף, גיל מילר

קבוצת גרימלדי מתפתחת ובגדול. במסגרת כנס ה- Euromed השנתי ה- 22 במספר של הקבוצה, שנערך בסוף השבוע באתונה, חשף המנכ״ל עמנואל גרימלדי תכנית הצטיידות מרשימה במקביל לגידול מרשים בכמות המטענים והנוסעים באמצעות חברות הבנות של הקבוצה.

 

״השנה אני מוצא את עצמי מתקשה להחליט מהיכן להתחיל את דברי, זאת מאחר וקבוצת גרימלדי צמחה בכל התחומים״, אמר מנכ״ל קבוצת גרימלדי, בפתח דבריו במסגרת הכנס המרשים. במפגש השתתפו כ- 650 אורחים מעשרות מדינות כשבראש המשלחת הישראלית עמדו נתן אלאלוף נשיא קבוצת אלאלוף, דני אלאלוף המנהל המסחרי של הקבוצה, מרקו הופמן מנהל הקו האדריאטי ואניות הגלנוע וגיל מילר מנכ״ל אלאלוף ספנות, המייצגת את קבוצת גרימלדי בישראל לאורך 51 שנים. אליהם התלוותה משלחת שמנתה למעלה מ- 30 אורחים מישראל - נציגי יבואני הרכב הגדולים בישראל ונציגות בכירה מנמל חיפה.

 

בכנס שנערך בסוף השבוע באתונה, עלו לדיון ההיבטים השונים בפיתוח רשת ה- Motorways of the Sea ולדברי עמנואל גרימלדי, הבחירה ביוון כנקודת המפגש של שנת 2018 נבעה מתפקידה המרכזי ברשת, הביצועים המרשימים של נמליה בהובלה ימית של מטענים ונוסעים, והצמיחה המשמעותית של קווי חברת הבת Minoan Lines בשוק מקומי.

 

בנאומו, המנכ"ל עמנואל גרימלדי, ​​סיפק סקירה רחבה של התוצאות, הפרויקטים וההתפתחות הבינלאומית של הקבוצה וחשף כי הקבוצה השלימה רכישה של 12 אניות ענק היברידיות, שצפויות, עפ״י גרימלדי, להפוך ל״ספינות הדגל״ המתקדמות בעולם בהובלת מטעני גלנוע, בנוסף על 7 אניות לשינוע מכוניות ומשאיות (מסוג PCTC) שיסופקו עד שנת 2020.

 

נציין כי מדובר באניות ענק שיפעלו בטכנולוגיה מהפכנית מתוך מטרה להפחית עד לרמה אפסית את הפליטה בעת העגינה בנמלים וזאת בזכות סוללות ליתיום חדשניות שיטענו במהלך ההפלגה בלב ים, אך בעת העגינה האניות יפעלו באמצעות הסוללות בלבד. ״אניות אלו יהיו לספינות הדגל החדשות של הצי העולמי עבור הובלת מטענים, הן בשל גודלן והן בשל הטכנולוגיה שלהן״, ציין.

 

ובנוסף, הקבוצה תצטייד גם ב- 7 אניות מסוג PCTC (ר״ת Pure Car & Truck Carrier vessels), שימסרו עד לשנת 2020, ושיפעלו בקוי ה- transoceanic של הקבוצה.

 

ניכר כי קבוצת גרימלדי הינה מהחברות המובילות בפעילותה ביישום תקנות IMO לשימוש בדלק דל גופרית – תקנות שייכנסו לתוקפן בראשית שנת 2020. ״קבוצת גרימלדי מחויבת לחלוטין לפעול לצמצום פליטות וזיהום״, אמר גרימלדי  והוסיף כי תוכנית ההצטיידות החדשה מלווה בהשבחת חלק ניכר מהצי הקיים של הקבוצה. ״השקענו בצביעת ציפוי סיליקון להפחתת החיכוך במים ב- 80 אניות, שדרגנו מערכת הנעה ב- 30 אניות והתקנו מסננים ב- 26 אניות בשירות. התוצאות לא איחרו לבוא ובשנה שעברה בלבד, למרות גידול של 11% בנפח ההובלה, רמת הפליטה ירדה משמעותית״.

 

עוד ציין כי בימים אלה הוקם ארגון חדש: Clean Shipping Alliance Association, שמטרתו להבטיח את יישומן של התקנות של ארגון IMO לשימוש בדלק דל גופרית – יוזמה שמקורה בשיתוף פעולה של 15 חברות ספנות, בהן גרימלדי.

 

עוד ציין כי קבוצת גרימלדי מציעה שירותים לוגיסטיים משולבים ולכן טבעי שהקבוצה מחד תקדם את האסטרטגיה להגדיל נפחים ולהציע שיפורים טכנולוגיים באניות שברשותה, יד ביד עם שיפור והרחבת השירותים הלוגיסטיים במסופים הימיים. ולכן, הסביר גרימלדי, הקבוצה תשקיע במסופי נמל חדשים, בשטחי חניה חדשים לרכב, בהתקנת פאנלים סולאריים וטורבינות רוח לייצור חשמל וברכישת ציוד כבד ומנופים בנמלי Antwerp, Hamburg, Wallhamn, Salerno, Catania, Savona, Valencia, Barcelona, Lagos, Uusikaupunki , Travemunde.

 

המאמצים שהשקענו בתחום המטענים, הנוסעים, הטרמינלים, הסוכנויות והלוגיסטיקה הם חלק מאסטרטגיה מגוונת שאפיינה את פעילותנו גם בשנה שעברה. באמצעות השקעות בתחומים אלו קבוצת גרימלדי מפתחת עסקיה באמריקה ואירופה יחד עם אפריקה ואסיה, מטענים יחד עם נוסעים, לוגיסטיקה יחד עם משלוחים, מטען כללי וגלנוע ביחד עם מכולות. כחלק מתמונה זו, השנה שעברה היתה מעניינת בכמה חזיתות עסקיות״, סיכם.

 

במסגרת המפגש חשפה הקבוצה את נתוניה הכספיים לשנת 2017 עם גידול של 7% במחזור המכירות, בהשוואה ל- 2016, לסך של 2.76 מיליארד אירו ורווח נקי של 298.3 מיליון אירו. מנכ״ל גרימלדי ציין כי הוא צופה רווח נקי דומה גם לשנת 2018. ובנוסף, הקבוצה צופה גידול משמעותי של 2 מיליון נוסעים בשנת 2019 בהשוואה ל- 2017, לסך כולל של 5 מיליון נוסעים, באמצעות הקוים שמפעילות החברות הבנות גרימלדי ליינס, Minoan Lines ו-Finnlines, באמצעות נתיבים קבועים בים התיכון, הים האגאי והים הבלטי בהתאמה.

 

נדגיש כי קבוצת גרימלדי הינה חברת ספנות גלובלית המתמחה בשינוע מטענים ונוסעים באמצעות אניות גלנוע ומעבורות. לקבוצה פריסה רחבה ברשת הקרויה Motorways of the Sea, המקשרת 100 יעדים בים התיכון, בים הבלטי ובצפון אירופה. הקבוצה פועלת בישראל, באמצעות הסוכנות אלאלוף מזה שנים רבות ומפעילה שני קווים מרכזיים הראשון לאדריאטי והשני למערב הים התיכון, באמצעות אנות גל-נוע רב תכליתיות להובלת ציוד מתגלגל, רכבים ומכולות.

חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
הובלה בגל-נוע
מכולות
מטען כללי
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×