לנמל אשדוד הגיע המשלוח הראשון של הרכבת הקלה המיועדת לפעול בירושלים. מקבוצת אלאלוף נמסר כי במהלך החודשים הקרובים צפויים להגיע לארץ 92 קרונות נוספים ב-46 משלוחים
לנמל אשדוד הגיעה היום האוניה Grande Mediterraneo המשרתת בקו Euromed של חברת Grimaldi כשעל סיפונה המשלוח הראשון של קרונות הרכבת הקלה הירושלמית.
שני קרונות הרכבת אשר הועמסו בנמל אנטוורפן והובלו על גבי שני מרכבים (Mafis) מיוחדים בני 60' רגל (18 מטר) כל אחד. ייחודם של המרכבים הוא בעצם העובדה של גביהם מורכבים פסי רכבת דבר המאפשר העמסת הקרונות ללא צורך בפירוק גלגליהם.
המרכבים והקרונות שעל גביהם הועמסו למשלוח מתחת לסיפון בכדי לשמור עליהם מפגעי מזג האוויר.
הקרונות, מתוצרת חברת Alston הצרפתית, הם קרונות מיוחדים המסוגלים להכיל יותר מפי שניים ממספר הנוסעים באוטובוס רגיל. מידות הקרונות נעים בין 14 מטר אורך במשקל של 24 טון הקרון לבין 18.4 מטר אורך במשקל של 33 טון.
מקבוצת אלאלוף, סוכני חברת גרימלדי בארץ, נמסר כי במהלך החודשים הקרובים צפויים להגיע לארץ 92 קרונות נוספים ב-46 משלוחים.
בקו Euromed פועלות סך הכל 5 אוניות אשר פוקדות בסבב מלא 18 נמלים ב-13 ארצות בתדירות שבועית וביום פקידה קבוע.
חברת Grimaldi חברת הספנות הפרטית הגדולה מסוגה באירופה המתמחה בהובלות מטענים מתגלגלים ומטענים בעלי משקלות וגדלים חריגים במיוחד. החברה בעלת צי אוניות רב תכליתיות בפריסה עולמית באירופה,אגן הים התיכון (מזרח ומערב) אפריקה, דרום וצפון אמריקה.