הוסכם לשוב ולהפגש שוב בתוך יומיים שלושה
בפגישה בין נציג אגוד המשתמשים לבין נציגי קונפרנס EMTA מהבוקר, העלו שוב נציגי הקונפרנס את דרישתם להעלאת דמי ההובלה בגובה של 150$ ביבוא ו- 100$ ביצוא למכולות 20 רגל, וזאת החל מ- 1 לינואר 2004.
נציגי הקונפרנס כללו את יעקב רמר, לאה בוגץ' גינוסר ונחמה ביקובסקי מטעם צים, משה אלאלוף מטעם חברת אלאלוף, לארס קסטרופ המשמש כמנהל הקו האירופאי בחברת מארסק, ואת מנהל הסחר של חברת אלרמן מר רוברט ייטס.
נציגי אגוד המשתמשים בהובלה ימית, ה"ה אייל מלמוד ודב מרום, וכן מיקי פנקס ממפעלי נייר חדרה שללו מכל וכל את קבלת ההצעה בטענה שזו כבר העלאה רביעית השנה ואין ביכולת המשק לשאת זאת. מר מיקי פנקס אף הוסיף ואמר שמפעלי נייר חדרה שוקלים אפשרות להעביר את מטעניהם באמצעות שטעון ובכך להוזיל את דמי ההובלה.
לא נתקבלו החלטות מחוץ להסכמה לשוב ולהפגש שוב בתוך יומיים שלושה.
בפגישה בין נציג אגוד המשתמשים לבין נציגי קונפרנס EMTA מהבוקר, העלו שוב נציגי הקונפרנס את דרישתם להעלאת דמי ההובלה בגובה של 150$ ביבוא ו- 100$ ביצוא למכולות 20 רגל, וזאת החל מ- 1 לינואר 2004.
נציגי הקונפרנס כללו את יעקב רמר, לאה בוגץ' גינוסר ונחמה ביקובסקי מטעם צים, משה אלאלוף מטעם חברת אלאלוף, לארס קסטרופ המשמש כמנהל הקו האירופאי בחברת מארסק, ואת מנהל הסחר של חברת אלרמן מר רוברט ייטס.
נציגי אגוד המשתמשים בהובלה ימית, ה"ה אייל מלמוד ודב מרום, וכן מיקי פנקס ממפעלי נייר חדרה שללו מכל וכל את קבלת ההצעה בטענה שזו כבר העלאה רביעית השנה ואין ביכולת המשק לשאת זאת. מר מיקי פנקס אף הוסיף ואמר שמפעלי נייר חדרה שוקלים אפשרות להעביר את מטעניהם באמצעות שטעון ובכך להוזיל את דמי ההובלה.
לא נתקבלו החלטות מחוץ להסכמה לשוב ולהפגש שוב בתוך יומיים שלושה.