ג'קי אלאלוף הביע הסכמתו להיות חלק מקבוצת משקיעים מהמגזר הפרטי במכרז הרכבת לאילת. קבוצת אלאלוף בוחנות אפשרות הרחבת קווי הספנות שלה לנמל אילת בעיקר בתחום אוניות הנוסעים והובלת כלי רכב
חברת נמל אילת וחברת הספנות אלאלוף בוחנות בימים אלו את האפשרות להרחיב את קווי הספנות לאילת. בפגישה שקיימו מנכ"ל נמל אילת משה מיץ והבעלים של חברת הספנות אלאלוף מקבוצת אלאלוף יעקב (ג'קי) אלאלוף, נידונה אפשרות הרחבת קווי הספנות של החברה לנמל אילת בעיקר בתחום אוניות הנוסעים והובלת כלי רכב.
כמו כן, נידונה סוגיית פיתוח קו הרכבת וההשפעה של החלטה זו על תפקודו של נמל אילת, השער הדרומי של מדינת ישראל. מר אלאלוף הביע את תמיכתו בפיתוח קו הרכבת והצביע על חשיבות אסטרטגית בהוצאת פרויקט זה לפועל. לדברי מיץ, מר אלאלוף הביע הסכמתו להיות חלק מקבוצת משקיעים מהמגזר הפרטי במכרז הרכבת לאילת.
חברת "אלאלוף", אשר לה ניסיון של עשרות שנים בתחום הספנות והיא נחשבת לאחת החברות המובילות בשוק, יחסי עבודה עם נמל אילת הנמשכים מזה כ-20 שנה.
משה מיץ, מנכ"ל חברת נמל אילת, ציין כי "נכונותה של חברת אלאלוף לבחון אפשרות להרחבת קווי הספנות לנמל אילת הינה חיונית וחשובה היות וקו רכבת לאילת ללא הובלה ימית וללא נמל בעל תשתיות רבות ומפותחות מעמיד בספק רב את היתכנות הפרויקט."